TRACTAMENTS

Periodòncia
o neteja bucal

Quan realitzem un tractament periodontal eliminem l’acumulació de placa bacteriana i de tosca de les peces dentals: Del cos de la peça i tant per sobre com per sota de la geniva.
No mantenir una bona higiene bucal pot provocar que apareguin algunes de les malalties periodontals més comunes com són la gingivitis (inflamació i sagnat de la geniva que no afecta l’os) i periodontitis ( fa malbé l’os que aguanta la peça dental), si no es tracten aquestes, poden donar lloc a la pèrdua de peces dentals.

Tot i que la malaltia periodontal és una infecció de les genives que envolta les dents i que pot produir la seva pèrdua, no produeix malestar i fa que molts pacients no se n’adonin que la tenen. Per això recomanem visitar el dentista un cop a l’any com a mínim per revisar i realitzar una neteja bucal.

Què pot incrementar el risc de patir aquestes malalties periodontals?

• El tabac
  • La diabètis
  • Les peces dentals tortes
  • Empastaments vells
  • Els ponts col·locats malament
  • Genètica
  • Embaràs
  • Algun tipus de medicació

Com podem disminuir la possibilitat de patir aquest tipus de malalties?

Realitzant un bon treball en la nostra higiene oral diària, així com utilitzar un raspall de dents correcte per les nostres necessitats, fil dental o raspalls interdentals amb dentifrici, col·lutori i productes antisèptics que evitin la proliferació de bactèries.

Contacta'ns

Si vols demanar més informació, concertar una visita, no dubtis a contactar-nos…

Informació sense compromís

He llegit i accepto la política de privacitat